piątek, 7 maja 2010

domki-miniaturki

Witam na swoim blogu. Zaczynam pisać tego bloga by zainteresować wszystkich tematem domków miniaturek jako, że jest to bardzo mało znane hobby w Polsce, a szkoda. Mam nadzieje, że odkryjecie jaka to wspaniała zabawa zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci. Im więcej będzie pasjonatów w Polsce tym więcej domków, mebelków i innych miniaturek powstanie, wtedy będziemy mogli organizować wystawy, wymieniać się doświadczeniami a nawet swymi dziełami. Już nie mogę się doczekać:)



W kolejnych postach będę starała się przybliżyć ten temat pod każdym względem. Będę opisywała jak stworzyć taki domek samemu od podstaw, podam niezbędne lektury jak i adresy sklepów gdzie można kupić gotowe domki i akcesoria.

2 komentarze:

Alienora pisze...

Hej:))) o jak fajnie, że kolejny polski blog miniaturkowy powstał! Będę stałym gościem:))))

Sylwia pisze...

Wow! To fenomenalne, że jednak ktoś jeszcze w Polsce też kocha miniatury. Czy przypadkiem może się orientujesz, czy istnieje w ogóle w Polsce jakiś sklep niekoniecznie z miniaturami, ale z pełnym asortymentem rzeczy przydatnych, tj. koraliki, kolorowe papiery, listewki ozdobne itd? Bo ja niedawno wróciłam ze Stanów i na razie na nic nie trafiłam. co prawda od kilku lat (małe dziecko, praca) brak mi czasu, ale od kilku tygodni zaczyna za mną chodzić tęsknica, hehe i coś mi się czuje, że po wakacjach zacznę się starać wykombinować chociaż kilka godzin na miniaturki. Oj, tęskno. Na moim blogu (Sylwia's minis) są zdjęcia moich prac, on co prawda po angielsku jest, ale zawsze...

Prześlij komentarz