piątek, 14 maja 2010

królewskie podłogi ze sklejki

Ze sztywnej sklejki drewnopodobnej, takiej którą stosuje się na meblach z płyty wiórowej można wykonać naprawdę cudowne parkiety. Wystarczy linijka, ostre nożyczki lub nożyk, wyobraźnia i troszkę zręczności manualnej. Sklejkę we wszystkich prawie kolorach można dostać oczywiście w castoramie, ale też innych tego typu sklepach. Magia miniaturowych domków polega na jak najdokładniejszym odwzorowaniu rzeczywistości, im bardziej ją przypomina, tym większe robi wrażenie.


2 komentarze:

Alienora pisze...

Rzeczywiście - bajeczne efekty! Moje podłogi są z papierowych tapet-parkietów...

loliotka-miniaturka pisze...

Jak planowałam swój domek to jedyne co mi przychodziło do głowy to folia samo-przylepna parkieto-podobna:) Znalazłam to na jednym hiszpańskim blogu. Niestety swojego domku nie zaczełam jeszcze z braku czasu, ale napewno się do niego zabiorę. Tobie zazdroszcze, masz już co dopieszczać. Czy chcesz powiedzieć, że tem super parkiet, który widnieje na fotce z fotelem jest z papierowej tapety? Podziwam prace:) Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa w pierwszym wpisie.

Prześlij komentarz